недеља, 12. фебруар 2017.

Ne izdajem ovu ljubav

          Bilo me je strah da te izgubim. Nisam te nikad čak ni imala ali sam se bojala. Nisam željela da znam da je kraj nečemu što nikad nije ni postojalo. Zar to može tako? Zar postoji takva ljubav? Ljubav? To "ništa" nazivam ljubavlju. U moju odbranu, bio si mi prijatelj, poznanik - postojao si u mom životu. Postojao si mnogo više nego što misliš! Ljubavi, znaš li da imaš to ime? Znaš li da sam se bojala za tebe? Bojala sam se za sebe, da ću morati da ti budem daleko, da ću imati slobodu da zavolim drugog. Je li tebe bilo strah da me izgubiš? Bojala sam se da izdam ljubav koju sam osjećala prema tebi. A ti? Ti nisi ni znao, nisi ni bio svjestan, nisi ni slutio. Nećeš nikad ni znati, svjesna sam da ne zaslužuješ. Možda jednom opet, u ovom životu, sretnem nekog sa tvojim likom... Nekog ko će u meni probuditi iste one emocije kao i ti, pri prvom susretu. Možda nekad, neko. Čak si mi u snovima, sanjala sam sinoć, bio si u zagrljaju druge, srećan. I ja sam bila srećna zbog tebe! Ali sam umirala po samoj pomisli da sam ja sa drugim. Zašto? Ne znam čemu ova nepotrebna agonija. Zahvalna sam što ljepše dišem pri pomisli na tvoju sreću, ne guši me. Ali ne želim da te izgubim, nikad. Hvala što postojiš... Tu negdje, blizu - nikad bliže i nikad dalje. Ljubavi.



Нема коментара:

Постави коментар