недеља, 5. фебруар 2017.

Najveća žudnja mlade žene

    ...

     Možda nikad neću imati hrabrosti da izgovorim neke riječi... Kako god bilo, one ostaju u meni. Postoje kao jedna surova istina o mom biću, o meni. Vidiš, stranče, ja volim filmski. Ja žudim da budem filmski voljena. Onako iskreno, snažno, brutalno. Da svakog dana znaš da si voljen, da nikad ne zaboraviš. Da dam svaki atom svoje snage da to nikad ne zaboraviš!

     Probudila bih u tebi
želju da jednu ženu učiniš srećnom. Voljećeš što sam ta žena upravo ja. Nikada ti ne bih obećala da ću biti savršena ili bilo šta slično, već da ću biti ja. Samo ja, bez pretvaranja. A lijepo bi bilo da me zavoliš, onako istinski i duboko. Lijepo bi bilo da poželiš da me imaš zauvijek.
     Savršeno bi bilo da smo oboje apsolutno nesavršeni, skroz čudni ljudi, malo otkačeni. Da imamo sasvim različite ličnosti koje se upotpunjuju i podržavaju jedno drugo.

      Je l' mo
žeš da zamisliš koliko bismo bili sreć
ni?


Нема коментара:

Постави коментар