петак, 24. март 2017.

Budimo srećni!

   
     Kao da sam juče imala 17 - vesela, uvijek nasmijana i najglasnija u smijanju, opuštena, radoznala, ambiciozna, vječno zamišljena, sa velikim snovima, planovima, željama. 
     Pitam se zašto sam dozvolila sebi da izgubim svu tu radost življenja koja me je činila ovim što jesam?
    Zar sam ogorčena, nesrećna, umrtvljena? Zar mi je, sa 20, ponestalo snage da se radujem? Zar nemam razloga da budem srećna? Imam. Bar znam na čemu trebam da radim, šta da popavim. Moram da se probudim iz ovog zimskog sna. 
    Ono što želim da istaknem je činjenica da nisam jedina koja prolazi kroz ovaj "proces". PROCES ISISAVANJA ŽIVOTA. Prostiji naziv za to je - ODRASTANJE. Nažalost, upravo to "odrastanje" znači ovaj gore pomenuti proces. Zašto?
    
    Mili ljudi, zašto to? Hajde da se nasmijemo sebi u ogledalu? Da budemo lijepi, ružni, mršavi, debeli, žuti, zeleni, gladni, žedni, siti, napijeni, zauzeti, slobodni, crveni, plavi... ali srećni! Ispunjeni svojim postojanjem. Dovoljni sebi za sreću.
    Zar da nam godine prave zatvor od života... Još jedna godina znači još jedna rešetka na našoj ćeliji. Zašto? 
     Mi smo sve što imamo sebi. Ja sam sebi jedina. Imam ljude koje volim, mnogo njih. Ali sam SEBI jedina. Moje tijelo je jedino koje imam. Moje ruke, moje srce, moj nos, moje oči, moj stomak - to je jedino što imam. Jedino sebe u potpunosti imam. Moram da naučim da volim sebe, danas, sjutra, sledeće godine i narednih nekoliko decenija. Niko me neće voljeti kao što ja volim sebe. Ono trenutka kad shvatite to, sve se mijenja. 
     Imaću problema, poteškoća u životu, ostaću bez novca, ostaviće me momak, preminuće voljena osoba, dobiću otkaz, biću umorna, razočarana, povrijeđena, slomljena... Super! IDEMO DALJE
     To i jeste život. 
     Davaću sebi priliku da uvijek budem bolja, jača. Biće mi teško ali ću znati da zaslužujem sreću i obezbijediću je sebi. Uvijek ću sebi dati novu priliku - jer znam da je zaslužujem.

     Ko god bude ovo čitao, neka osjeti, razumije. Neka zna da moj život tek počinje. Da svakodnevno svačiji život tek počinje. Ne dozvoljavam tamu, već ću sebi sijati najjače, najblještavija ću biti. Nekima je život odavno počeo i želim da razumije ovo što pišem. Za svakoga je. Za sve generacije. Za sve ljude. Neka osjete, razumiju. Poistovjetite se ljudi. Naučite od ove klinke koja možda ni ne zna šta je čeka, ali zna šta želi od sebe i zna ko je - a život neka navali sa šamarima! Želim da izdržim... Izdržaću.


Нема коментара:

Постави коментар