среда, 29. март 2017.

23 - 03 - 12

Opet 

I opet uspijevaš da mi okreneš svijet
I znam ovu priču napamet
Emocije kod tebe ne postoje
Tražiš ono što oduvijek i bješe tvoje
Opet za mene nema sna
Kao da sam tobom opčinjena
Uzimaš me i ostavljaš kad to poželiš
Ne držiš me kraj sebe a ne želiš da me dijeliš


Opet ulaziš pod kožu
Ne pitaš kako je
Ponovo si moj svijet
Sad moje srce razum ne čuje
Ista se ploča vrti, ista muzika se čuje
Tvoj duh ponovo tu je
Izvodimo predstavu staru
Ista sreća
Ista bol 
Ista muka je na repertoaru


Želiš me i odbijaš
Daješ mi i uzimaš
Čuvaš me za sebe i ostavljaš me drugima
A opet sam za sve ja kriva
I cijeli  svijet da me opsuje
Neće me boljeti kao riječi tvoje
Ne misliš puno i kažeš nešto
Što jako povrijedi, a radiš to često
Ti i tvoj otrov, zar opet to
Moj si blagoslov, i najveće zlo



Нема коментара:

Постави коментар