среда, 17. октобар 2018.

VI . X


Nije mi svejedno. Jer sam shvatila, tek sad. Jer smo napravile grešku. Jer smo prošlost, sada.

Ne krijem emocije od sebe, ali ove nisam spoznala do sad, i nije mi svejedno. Zbunjena sam, izgubljena.



Izvini što mi je trebalo ovoliko dugo da shvatim.

Izvini što mi i dalje treba vremena.

Izvini što izgleda kao da mi nije stalo.



Samo mi treba vremena. Samo da prihvatim neke činjenice. Ti si posebna. Posebna osoba u mom životu. Ne želim da sa tobom forsiram nešto ako još uvijek nisam spremna na to...Da te ne bih krivila kasnije. A zaslužuješ svu ljubav koju mogu da pružim. Dobićeš je, obećavam. Od mene ili od nekog boljeg, ali ćeš dobiti zasluženo, jer si divna. Jer si dragocjena.



Samo mi daj vremena, molim te.



I oprosti za ono što nije do tebe, a povređuje te. Ne sumnjaj u sebe, i u to da mi značiš, i da svaki djelić tebe, blago nepoznate, mi je vrijedan.



Samo mi daj vremena da sklopim svoje djeliće, kako bih ti se predala cijela. Da bih cijela ja, voljela cijelu tebe.

 
love has no limits

Нема коментара:

Постави коментар