недеља, 6. август 2017.

Laž

Vjerovaću da je sve okej. 
Želim da mislim da si bio za mene i da smo oboje bili dovoljno jaki da se izborimo ZA NAS. 
Smatraću te velikim uspjehom i predivnom uspomenom. 
Sjećaću se da smo se sa uživanjem borili za nas, da smo sa uživanjem prebrodili sve prepreke koje su nam bile na putu. 

Misliću o tebi kao o nekom ko je umio sa mnom, ko me je razumio. 
Prisjećaću te se kao velike pobjede, prelijepog iskustva i čarobne uspomene. 
Govoriću sebi da si bio za mene, da si grlio svaku moju manu, da si popravljao moje pukotine, da si liječio moje rane.
Ubjeđivaću sebe da smo imali divnu prošlost, divno vrijeme provedeno zajedno – u smijehu, sreći, čaroliji. 

Vjerovaću da si me čuvao, da si umio da mi obrišeš suze i nikad izazoveš ni najmanju bol, patnju u meni. 
Trudiću se da pobjegnem od surove istine. 
Lagaću sebe da si moj uspjeh, zahvaljujući kom sam pobijedila svoj najveći strah; lagaću da je vrijedilo što sam pobijedila sebe kako bih bila srećna sa tobom. 

Izvrnuću stvarnost.
  


A i šta ću drugo? 
Ja sam te birala, ja sam te uzela, ja imala. 
Bio si moj izbor, najveći i najskuplji.
Vjerovaću da si svega i bio vrijedan. 


Нема коментара:

Постави коментар